Najczęstsze pytania

Czy mogę zamówić próbki materiałów?

Tak, możemy przesłać przekrojowy zestaw próbek danego rodzaju materiału lub próbki konkretnie wybranych wzorów (formularz do zamawiania próbek). Zamówione próbki możemy dodać bezpłatnie do dowolnego zamówienia lub wysłać samodzielne (obowiązuje opłata za dostawę).

 

Skąd pochodzą materiały dostępne w sklepie?

Wszystkie nasze materiały powstają od podstaw w Polskich zakładach. Mamy stałych dostawców, ale mimo to na bieżąco kontrolujemy ich jakość na każdym etapie produkcji. Zapewnia to powtarzalność i niezmiennie wysoką jakość.

 

Chcę zamówić 3szt. Czy zamówiony materiał będzie wysłany w jednym kawałku?

Zamawiane materiały staramy się wysyłać w jednym kawałku. Jeśli ze względu na stan magazynowy nie jest to możliwe, przed wysłaniem zamówienia skontaktujemy się z Tobą. Otrzymaną wielkość materiału w zależności od zamawianej ilości znajdziesz w opisie danego materiału.

Wyjątek stanowi tkanina bawełniana zamawiana w ilościach nieparzystych na FQ (tłuste ćwiartki). Takie zamówienia mogą być realizowane w 2 kawałkach lub w jednym.

Przykład:

  • 3FQ może być przygotowane jako 75x100cm (kocyk) + 75x50cm (poduszka) lub w jednym kawałku jako 155x75cm. 
  • 5FQ może być przygotowane jako 155x100cm (kocyk) + 75x50cm (poduszka) lub w jednym kawałku jako 155x125cm.

W uwagach możesz zapisać preferowany sposób cięcia materiału.

 

Czy materiał może być ucięty na wymiar i obszyty?

Oferowane przez nas materiały mają standardowe wymiary handlowe. Docięcie materiału na docelowy wymiar jest po stronie klienta. Nie prowadzimy usług związanych z szyciem.

 

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?

Każde zamówienie traktujemy priorytetowo. Zamówienia detaliczne złożone do godziny 12 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia hurtowe realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku problemów z realizacją zamówienia w wyznaczonym terminie obsługa skontaktuje się z Tobą, aby ustalić dalsze działanie.

 

Czy mogę zamówić materiał z wysyłką za granicę?

Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne. Koszt dostawy zależy od wagi paczki. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przygotujemy kalkulację kosztów dostawy dla Twojego zamówienia.

 

Czy można coś domówić?

Oczywiście, ale tylko do zamówień, które jeszcze nie zostały spakowanie. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zweryfikujemy w jakiej fazie przygotowania jest Twoje zamówienie. Jeśli domówienie będzie możliwe wstrzymamy je i poinformujemy o możliwości złożenia drugiego zamówienia, które będzie zrealizowane razem z pierwszym.

 

Kiedy będzie dostępny dany produkt?

Staramy się utrzymywać stany magazynowe gwarantujące szybką realizację zamówień. Czasem jednak wybrany wzór lub kolor nie jest dostępny. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, w celu weryfikacji planów produkcyjnych dla danego produktu.

 

Płatność za zamówienie się nie powiodła. Co z moim zamówieniem?

Zamówienie dalej pozostaje w koszyku. Wróć do niego i ponownie spróbuj przejść do płatności. Jeśli mimo to nie uda się dokończyć płatności wybierz opcję "Przedpłata na konto" jako formę rozliczenia. Dane do przelewu otrzymasz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

 

Otrzymane zamówienie zawiera błąd lub uszkodzony materiał. Co teraz zrobić?

Sprawdzamy każde zamówienie przed wysłaniem, mimo to czasem może zdążyć się pomyłka lub przeoczymy wadę na materiale. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Postaramy się jak najszybciej naprawić zaistniałą sytuację.

 

W jakiej temperaturze prać zakupione materiały?

Szczegóły dotyczące sposobu użytkowania poszczególnych rodzajów tkanin znajdują się zawsze w opisie danego materiału. Zalecenia różnią się w zależności od rodzaju materiału oraz składu.

 

Czy zakupione materiały wymagają dekatyzacji?

Nie, wszystkie oferowane prze nasz sklep materiały są gotowe do szycia i nie wymagają dodatkowej obróbki termicznej.

 

Kolor materiału z zamówienia różni się od takiego samego materiału kupionego pół roku temu. Jak to możliwe?

Prowadzimy stała produkcję materiałów oferowanych w naszym sklepie. Jest to produkcja masowa, w której możliwe są nieznaczne odchylenia kolorystyczne między partiami produkcyjnymi. Zalecamy unikać łączenia ze sobą materiałów zakupionych w dużym odstępie czasowym. Dotyczy to zarówno druków jak i barwionych jednolitych materiałów.

 

Chcę wymienić lub zwrócić otrzymany materiał. Jak to zrobić?

Każdy materiał  z naszego sklepu cięty na standardowy wymiar może zwrócić każdy produkt w ciągu 14 dni roboczych bez podawania przyczyny. Zwracany materiał nie może być pocięty ani nosić znamion użytkowania (np. pranie). Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wspólnie ustalimy najdogodniejszą formę zwrotu.

 

Nie mogę zalogować się na swoje konto w sklepie. Możecie mi pomóc?

Najczęstszą przyczyną problemów z zalogowaniem jest wprowadzanie błędnego loginu. W większości przypadków loginem jest wymyślona przez Ciebie nazwa, a nie adres email. Wielkość liter ma znaczenie. Jeśli powyższe wskazówki nie pomogą Ci zalogowaniu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zweryfikujemy twoje konto i wykonamy reset hasła.

 

Czy istnieje możliwość sprzedaży hurtowej?

Tak, realizujemy zamówienia hurtowe. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wyślemy Ci informację odnośnie warunków składania zamówień, rabatów oraz formy dostawy. Dostęp do panelu hurtowego wymaga ręcznej aktywacji przez obsługę sklepu.