Tak, możemy przesłać przekrojowy zestaw próbek danego rodzaju materiału lub próbki konkretnie wybranych wzorów (formularz do zamawiania próbek). Zamówione próbki możemy dodać bezpłatnie do dowolnego zamówienia lub wysłać samodzielne (obowiązuje opłata za dostawę).
Wszystkie nasze materiały powstają od podstaw w Polskich zakładach. Mamy stałych dostawców, ale mimo to na bieżąco kontrolujemy ich jakość na każdym etapie produkcji. Zapewnia to powtarzalność i niezmiennie wysoką jakość.
Zamawiane materiały staramy się wysyłać w jednym kawałku. Jeśli ze względu na stan magazynowy nie jest to możliwe, przed wysłaniem zamówienia skontaktujemy się z Tobą. Otrzymaną wielkość materiału w zależności od zamawianej ilości znajdziesz w opisie danego materiału.
Wyjątek stanowi tkanina bawełniana zamawiana w ilościach nieparzystych na FQ (tłuste ćwiartki). Takie zamówienia mogą być realizowane w 2 kawałkach lub w jednym.
Przykład:
W uwagach możesz zapisać preferowany sposób cięcia materiału.
Oferowane przez nas materiały mają standardowe wymiary handlowe. Docięcie materiału na docelowy wymiar jest po stronie klienta. Nie prowadzimy usług związanych z szyciem.
Każde zamówienie traktujemy priorytetowo. Zamówienia detaliczne złożone do godziny 12 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia hurtowe realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku problemów z realizacją zamówienia w wyznaczonym terminie obsługa skontaktuje się z Tobą, aby ustalić dalsze działanie.
Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne. Koszt dostawy zależy od wagi paczki. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przygotujemy kalkulację kosztów dostawy dla Twojego zamówienia.
Oczywiście, ale tylko do zamówień, które jeszcze nie zostały spakowanie. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zweryfikujemy w jakiej fazie przygotowania jest Twoje zamówienie. Jeśli domówienie będzie możliwe wstrzymamy je i poinformujemy o możliwości złożenia drugiego zamówienia, które będzie zrealizowane razem z pierwszym.
Staramy się utrzymywać stany magazynowe gwarantujące szybką realizację zamówień. Czasem jednak wybrany wzór lub kolor nie jest dostępny. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, w celu weryfikacji planów produkcyjnych dla danego produktu.
Zamówienie dalej pozostaje w koszyku. Wróć do niego i ponownie spróbuj przejść do płatności. Jeśli mimo to nie uda się dokończyć płatności wybierz opcję "Przedpłata na konto" jako formę rozliczenia. Dane do przelewu otrzymasz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Sprawdzamy każde zamówienie przed wysłaniem, mimo to czasem może zdążyć się pomyłka lub przeoczymy wadę na materiale. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Postaramy się jak najszybciej naprawić zaistniałą sytuację.
Szczegóły dotyczące sposobu użytkowania poszczególnych rodzajów tkanin znajdują się zawsze w opisie danego materiału. Zalecenia różnią się w zależności od rodzaju materiału oraz składu.
Nie, wszystkie oferowane prze nasz sklep materiały są gotowe do szycia i nie wymagają dodatkowej obróbki termicznej.
Prowadzimy stała produkcję materiałów oferowanych w naszym sklepie. Jest to produkcja masowa, w której możliwe są nieznaczne odchylenia kolorystyczne między partiami produkcyjnymi. Zalecamy unikać łączenia ze sobą materiałów zakupionych w dużym odstępie czasowym. Dotyczy to zarówno druków jak i barwionych jednolitych materiałów.
Każdy materiał z naszego sklepu cięty na standardowy wymiar może zwrócić każdy produkt w ciągu 14 dni roboczych bez podawania przyczyny. Zwracany materiał nie może być pocięty ani nosić znamion użytkowania (np. pranie). Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wspólnie ustalimy najdogodniejszą formę zwrotu.
Najczęstszą przyczyną problemów z zalogowaniem jest wprowadzanie błędnego loginu. W większości przypadków loginem jest wymyślona przez Ciebie nazwa, a nie adres email. Wielkość liter ma znaczenie. Jeśli powyższe wskazówki nie pomogą Ci zalogowaniu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zweryfikujemy twoje konto i wykonamy reset hasła.
Tak, realizujemy zamówienia hurtowe. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wyślemy Ci informację odnośnie warunków składania zamówień, rabatów oraz formy dostawy. Dostęp do panelu hurtowego wymaga ręcznej aktywacji przez obsługę sklepu.